În perioada Campionatului Mondial IIHF de hochei pe gheață 2017, echipele vor călători la jocurile din Germania și Franța, confortabil și în siguranță, cu autocare MAN.
- MAN susține Campionatul Mondial IIHF de hochei pe gheață 2017 20 de autocare MAN Lion’s Coach
- Numeroase sisteme de asistență montate pentru siguranță și eficiență
- Autocarul pentru echipa națională a Germaniei oferit Federației Germane de Hochei pe Gheață (DEB)
- Organizatorii Campionatului Mondial IIHF de hochei pe gheață de anul acesta au ales ca mascotă perechea Asterix și Obelix. „Nimic nu este imposibil“, conform spuselor celor doi, cuvinte ce oferă încurajare și motivație atât echipelor cât și fanilor. Totuși, sportivii nu vor urma pe toate planurile exemplul celor doi galezi neînfricați. În timp ce aceștia din urmă porneau pe jos în fiecare aventură, echipele de hochei pe gheață călătoresc confortabil cu autocarul la locațiile de competiție. MAN Truck & Bus a oferit astfel Federației Germane de hochei pe gheață (DEB) autocarul echipei naționale germane, primul din cele 20 de autocare MAN Lion’s Coach.
„Ne bucurăm că prin intermediul autocarelor noastre vom contribui esențial la succesul Campionatului Mondial IIHF 2017 de hochei pe gheață“, a subliniat Björn Loose, director de marketing la MAN Truck & Bus, cu ocazia predării autocarului de echipă. „Dinamică, tehnică și forță sunt caracteristici evidente ale fascinației hochei pe gheață. Aceste caracteristici se îmbină excelent cu autovehiculele noastre comerciale.“
Flota este compusă în total din patru unități cu două axe, șase unități cu trei axe, mai scurte, de 13.260 mm lungime și zece unități lungi, cu trei axe, cu o lungime de 13.800 mm. Cele două MAN Lion’s Coach cu două axe au o lungime de 12.000 mm. În funcție de versiunea de echipare cu scaune, autocarele oferă în aceste trei variante de lungime între 49 și 57 locuri pentru pasageri. Toate autocarele sunt dotate cu instalație de climatizare, bucătărie și grup sanitar.
Și pentru ca aceste autocare MAN Lion's Coach să ofere performanță pe orice distanță parcursă, motoarele lor Common Rail puternice și cu cuplu mare oferă dinamică pură în rulare prin puterea lor de 324 kW (440 CP) și 338 kW (460 CP). Împreună cu cutia automată MAN TipMatic cu EasyStart, în 12 trepte de viteză, motoarele lucrează extrem de economic și prietenos cu mediul. De siguranța pasagerilor se ocupă numeroase sisteme de sistență, cum ar fi asistentul pentru frâna de urgență EBA, asistentul pentru banda de rulare și tempomatul de reglare distanței ACC. Unele din autocarele de echipă dispun suplimentar și sistemul MAN Attention Guard, precum și de tempomatul bazat pe topografie MAN Efficient Cruise cu „funcția de navigare“ MAN Efficient Roll pentru exploatare deosebit de eficientă.
În data de 5 mai, autocarele de echipă au transportat echipele din Suedia și Rusia la primul joc în Köln, iar pe cele din Finlanda și Belarus la deschiderea din Paris. În următoarele 16 zile se va dovedi cine este pe gheață atât de invincibil precum Asterix și Obelix.