Competenţa sa în branşa construcţiilor este prezentată în hala B4 de către MAN prin intermediul a cinci exponate.
În acest sens, la standul expoziţional din cadrul Bauma 2016, vor fi expuse o autobasculantă, un cap de tractor MAN TGS cu două axe, cu transmisie HydroDrive, o autobetonieră optimizată pentru a asigura o sarcină utilă optimă, un MAN TGS pentru industria extractivă precum şi o autobasculantă MAN TGX, echipată cu noul motor D38, ce dezvoltă o putere de 560 CP.
Puteţi găsi alte patru autovehicule pe o suprafaţă liberă situată în faţa halei B4, la ieşirea de lângă stand. În acel loc, MAN intenţionează expunerea capului de tractor MAN TGX 41.640, echipat cu motorul D38, a unui MAN TGS cu cinci osii, configurat pentru o masă totală admisă de 50 de tone, a unui MAN TGS cu o dispunere triplă din fabrică a osiilor precum şi a unui MAN TGM cu tracţiune integrală.
În centrul paletei de produse MAN se situează necesităţile utilizatorilor, ce se conformează moto-ului MAN din cadrul târgului „Cu MAN puteţi să construiţi”. Această direcţionare MAN, specifică domeniului, devine vizibilă din mai multe puncte de vedere, un exemplu în acest sens fiind cele trei configuraţii ale tehnologiei tracţiunii integrale:
· - Transmisia integrală cuplabilă reprezintă prima alegere atunci când numai ocazional se parcurg trasee de teren dificil
· - Tracţiunea integrală permanentă este adecvată pentru intervenţii pentru care în mod frecvent este nevoie de o tracţiune crescută, precum şi atunci când condiţiile de aderenţă la sol se modifică mult
· - MAN HydroDrive, o tracţiune cuplabilă hidraulică la osia frontală este echiparea potrivită atunci când autovehiculul se deplasează cel mai adesea pe drumuri consolidate, nevoia de tracţiune suplimentară apărând doar ocazional.
Continuarea unei poveşti de succes: MAN HydroDrive
Odată cu prezentarea sistemului MAN HydroDrive în anul 2005, a fost introdusă pe piaţă de către MAN o nouă tehnologie de propulsie pentru autocamioane. În multe branşe, soluţia tehnică a unei osii frontale propulsate hidrostatic, în scopul creşterii tracţiunii, în caz de necesitate, cât şi a unui puternic efect de frânare pe trasee de teren cu declivităţi mari, a trezit un interes ridicat. Din acest motiv, HydroDrive este disponibil în cea mai mare diversitate de propulsii de pe piaţă, cu acest sistem fiind echipate autovehicule cu două, trei şi patru osii. MAN a dezvoltat continuu acest sistem, îmbunătăţindu-i proprietăţile pentru a veni în sprijinul utilizatorilor. S-a optimizat dispunerea conductelor hidraulice, iar spaţiul liber din jurul roilor a fost mărit, astfel încât a fost posibilă montarea unor roţi şi anvelope cu lăţimi mai mare - chiar şi atunci când se folosesc lanţuri antiderapante.
Pentru bauma 2016, MAN îşi anunţă extinderea paletei de configuraţii de propulsie. Se preconizează ca după târgul IAA 2016, să fie posibilă comandarea combinaţiei MAN HydroDrive cu o transmisie automată.