- MAN Truck & Bus primește aurul la Best of Content Marketing (BCM) la categoria „Mobilitate” împreună cu Axel Springer Corporate Solutions
- Juriul impresionat de povestea de succes a călătoriei
- Publicul larg și presa au urmat turneul în aprilie și mai 2022
- MAN folosește turul pentru a demonstra potrivirea și fiabilitatea zilnică a produselor sale electrificate
MAN Truck & Bus a primit aurul la Best of Content Marketing Award (BCM) împreună cu Axel Springer Corporate Solutions. Premiul a revenit proiectului Electrifying Europe Tour - o călătorie rutieră cu autobuzul urban MAN Lion's City 12 E, electric cu baterie, prin opt țări europene. După ce MAN Truck & Bus împreună cu Axel Springer Corporate Solutions au câștigat deja râvnitul PREMIU FOX la categoria „Mașină” în octombrie 2022, juriul premiului Best of Content Marketing (BCM) a onorat acum și proiectul de povestire digitală a călătoriei complet electrice de la Munchen la Limerick.
Björn Loose, Vice Președintele Senior de Marketing & Brand al MAN Truck & Bus SE, a acceptat premiul la Berlin în fața a 140 de oaspeți și a declarat: „Acest premiu este o confirmare reînnoită a produselor noastre grozave și inovatoare și a modului în care le punem în scenă interactiv și creativ prin intermediul diverselor canale de marketing și comunicare”.
Heinz Kiess, Directorul de Marketing de Produs al Bus la MAN Truck & Bus, a fost, de asemenea, foarte încântat de premiu: „Suntem foarte mândri că am primit un al doilea premiu important cu această poveste, în două sensuri. Aceasta este o confirmare suplimentară că această călătorie prin Europa a fost, de asemenea, un succes complet în ceea ce privește comunicarea. Echipa noastră a reușit să arate cât de fiabili și potriviți pentru utilizarea de zi cu zi suntem deja în ceea ce privește mobilitatea electrică. Clienții noștri se pot aștepta la mult mai mult de la noi în anii viitori."
Cei mai buni în comunicarea bazată pe conținut
Premiul Best of Content Marketing Award (BCM) aduce cei mai buni dintre cei mai buni pe scenă, din toate lucrările relevante în comunicarea bazată pe conținut, în țările vorbitoare de limba germană. Se concentrează în mod constant pe conținut în procesul de jurizare. În 2023, aproape 200 de jurați au decis asupra premiilor în cele 37 de categorii.
„O campanie de succes și emoționantă”
În centrul campaniei MAN Truck & Bus pentru „Electrifying Europe Tour” a fost o pagină web interactivă pe care au fost publicate cele mai recente actualizări de la fiecare etapă. „O excursie clasică, aceasta este o povestire! Felicitări pentru campania de succes și totodată emoționantă, care a dat emoție și aventură unui obiect de zi cu zi căruia, de obicei, nu i se acordă prea multă atenție de la atât de mulți oameni”, a fost feedbackul juriului. „Cu afirmația Electrifying Europe, accentul s-a pus pe un mesaj clar, ușor de înțeles, care a oferit o varietate de fațete de conținut pentru profilarea mărcii MAN și pentru o experiență incitantă de călătorie rutieră. Implementată printr-un vizual cheie captivant, afirmația a menținut și vizual toate măsurile împreună”, a continuat juriul.
Aproape 2.500 de kilometri, zece zile, opt țări
Context: În perioada 9 - 12 mai 2022, a avut loc în Limerick, Irlanda, International Bus Euro Test 2022, la care MAN a fost invitat cu MAN Lion's City 12 E. În loc să fie livrat direct la test vehiculul, cu platforma, eBus-ul urma să arate ce putea face pe drum până acolo. Scopul călătoriei „Electrifying Europe” a fost de a demonstra performanța și versatilitatea autobuzelor urbane complet electrice. Povestea din spatele ei: Lion’s City E gestionează distanța lungă de 2.500 km prin văi și munți, prin orașe, pe drumuri de țară și pe autostradă în decurs de 10 zile. „Amestecul de fapte și experiențe emoționale a fost foarte bine primit. Am luat cu noi mulți oameni din diferite țări în călătoria noastră - cu videoclipuri, fotografii, rapoarte, rapoarte de fundal și o mulțime de statistici, pe care le-am publicat pe site-ul nostru, pe rețelele de socializare și pe intranet”, spune Sebastian Lindner, Directorului Departamentului de Comunicare de la MAN Truck & Bus. Așa că, în loc să raporteze doar despre testul de presă din Limerick, călătoria până acolo a devenit un eveniment de PR care a captat atenția.