- Începutul unei colaborări promițătoare
- Calitate înaltă la producția lui MAN TGE
La o lună după lansarea vânzărilor, primul MAN TGE de serie iese de pe linia de producție a noii fabrici din Wrzesnia (Polonia). Echipele din jurul lui Jens Ocksen (CEO al Volkswagen Poznan) și Dennis Affeld (Vicepreședinte Van la MAN Truck & Bus) iau împreună în primire primul MAN TGE, o dubă argintie cu seria de șasiu …01.
Pentru MAN, odată cu vânzarea lui TGE, începe o nouă eră. Pentru prima oară, MAN Truck & Bus vinde o autoutilitară ușoară și acoperă astfel cererile din trecut ale multor clienți din sectoarele „Logistică“, „Servicii de curierat, expres și coletărie“, „Prestări servicii“ și „Manufacturieri“. Consumul crescut de mărfuri prin comenzi online, reglementările unitare pentru permisele auto, diversitatea mare în utilizare, precum și performanțele și comportamentul în trafic apropiat autoturismelor, reprezintă cauzele principale ale creșterii utilizării dubelor mari. Urbanizarea în continuă creștere solicită cu precădere o gamă largă, care pornește deja de la 3 tone masă maximă autorizată.
Motive bine întemeiate pentru a căuta un asemenea autovehicul în concern și pentru a face uz de sinergii. „În noua noastră uzină din Wrzesnia setăm noi standarde de calitate. Astfel, autovehiculul trece prin numeroase controale de calitate. Acuratețea dimensională a caroseriei este verificată continuu în timpul procesului de asamblare, pe mai multe stații de geometrie, prin lasere automatizate și camere digitale. Prin urmare, sunt încântat că primul TGE îmbogățește marca MAN cu un autovehicul de mare finețe constructivă“, spune Jens Ocksen. Dennis Affeld nu poate decât să confirme entuziasmat: „Ne bucurăm de acest TGE de înaltă calitate și îl combinăm cu rețeaua profesionistă de vânzări și service al MAN. Clienții noștri vor fi cu siguranță impresionați. Pentru viitor avem în plan să producem anual 20.000 de unități.“
Autovehiculul cu seria de șasiu 1 este o dubă argintie cu ampatament scurt și plafon înălțat. Acest MAN TGE, de șase metri lungime și plafon înălțat, are o capacitate de încărcare de 10,7 metri cub. Un motor Diesel extrem de eficient, având capacitate cilindrică de 1.968 cm3 și putere 103 kW / 140 CP, antrenează acest transporter cu masa maximă 3,5 tone. S-a stabilit deja și locul de intervenție – uzina MAN din München.