6 ÎN 1
Trei lungimi diferite, toate putând fi configurate pentru utilizare urbană sau interurbană datorită designului modular - rezultând șase derivate ale noului model entry-level MAN.
Configurație flexibilă și orientată pe nevoi
Designul modular permite configurarea a trei versiuni pentru intercity și trei versiuni pentru utilizare în oraș.
Economie durabilă
Greutatea redusă combinată cu MAN EfficientHybrid asigură un consum redus de combustibil, mai puțină uzură și o durabilitate sporită.
Confort optim de condus
Locul de lucru ergonomic al șoferului și zona generoasă pentru pasageri permit conducerea relaxată.
De la un model entry-level pot fi configurate până la șase variante. Autobuzul MAN Low Entry – adaptat cerințelor individuale ale clienților.
Locul VIP: confortabil, funcțional și bine gândit
Există două variante configurabile pentru locul de muncă al șoferului: cea clasică de la MAN Lion's Intercity și propriul loc de muncă al șoferului MAN, complet compatibil VDV, din noua generație MAN Lion's City. Cu acesta din urmă, partea inferioară poate fi reglată împreună cu volanul în funcție de dorințele șoferului. În ambele variante, poziția de scaun ușor înălțată asigură că șoferul se întâlnește cu pasagerul la nivelul ochilor și oferă o vizibilitate excelentă.
Instrumentele, comutatoarele și afișajele de la locul de muncă al șoferului VDV sunt dispuse în trei zone în funcție de frecvența de utilizare. Astfel, locul de muncă al șoferului convinge prin funcționalitate și estetică ridicate - în beneficiul șoferului.
O singură privire este suficientă: afișajul complet digital și de înaltă rezoluție al șoferului de 12 inchi le permite șoferilor să capteze toate informațiile relevante fără efort și în cel mai scurt timp posibil - putând astfel reacționa rapid. Acest lucru previne suprastimularea vizuală și oboseala, ceea ce ajută la îmbunătățirea siguranței la volan.
Afișajul color folosește elemente clare și vizualizări 3D moderne pentru a oferi informații despre turația vehiculului și a motorului, navigație, media și mesajele sistemului de asistență în timp ce afișează avertismente și notificări. Datorită detaliilor inteligente, cum ar fi scalarea semicirculară a vitezometrului și a contorului de turații, cu indicatoarele care se mișcă în direcția opusă, există mult mai mult spațiu disponibil în centrul afișajului pentru informații suplimentare în comparație cu utilizarea instrumentelor cu cadran complet cu indicatoarele care se deplasează în aceeași direcție.
Practic: În funcție de preferințe, afișajul poate fi apelat intuitiv și convenabil prin intermediul volanului multifuncțional sau al brațului de suspensie din stânga (fără volan multifuncțional) și se poate seta individual: fie în vizualizarea pe tot ecranul pentru afișarea informațiilor importante, cum ar fi afișarea stației de autobuz în vizualizare mare - sau în vizualizarea ecranului de pornire cu afișaj principal central și afișaje alternante în lateral.
Control total în ambele mâini: cu volanul multifuncțional opțional, șoferii de autobuz pot accesa rapid toate funcțiile importante, concentrându-se asupra traficului rutier - și ținând mâinile pe volan. Volanul se potrivește perfect în mână și este ușor și confortabil de utilizat. Butoanele sale multifuncționale sunt aranjate ergonomic pe două insule de control separate. O varietate de poziții de reglare permit ca locul de muncă al șoferului să fie adaptat în funcție de înălțimea și fizicul șoferului.
Zona pasagerilor cu factor de bine – configurabilă individual în funcție de tipul de utilizare
Interiorul versiunii pentru utilizare interurbană oferă spațiu pentru până la 102 pasageri, versiunea cu trei axe până la 115. Toate versiunile MAN Lion's Intercity LE sunt configurabile cu balustrade moderne sau portbagaj opțional deschise/închise. Versiunea închisă este disponibilă și cu seturi de service pentru lumină, aer și apel de service. Scaunele confortabile de tip „MAN Intercity Basic” sunt disponibile atât fără, cât și cu centuri în două sau trei puncte. Conceptul modern de iluminare cu iluminare directă continuă cu LED-uri albe, calde care face interiorul deosebit de primitor.
Interiorul versiunii pentru utilizare în oraș oferă spațiu pentru până la 107 pasageri, versiunea cu trei osii până la 121. Sunt disponibile trei „Scaune City” cu suprafețe diferite de scaune și tapițerie. Varianta opțională de echipare „MAN City Comfort” este disponibilă și cu o centură transversală. Ca și balustradele, scaunele sunt atașate de pereții laterali ori de câte ori este posibil. Acest lucru permite curățarea ușoară a podelei. Interiorul spațios arată deosebit de primitor datorită iluminării moderne și continue cu lumină albă caldă directă.
Sistemele de uși potrivite pentru fiecare aplicație – utilizare urbană sau interurbană
Versiunea interurbană este întotdeauna echipată standard cu o ușă batantă spre exterior. Ușă din față dublă sau nu, ușa din mijloc întotdeauna dublă. Opțional, pentru toate MAN Lion's Intercity LE sunt disponibile uși glisante electrice batante cu două canape și uși batante spre interior pe ușa 2 din sistemul tehnologic modular MAN.
Versiunea pentru utilizare în oraș are uși cu două canape batante spre interior în față și în centru. Doar vehiculul cu trei axe pentru utilizare în oraș este echipat standard cu o a treia ușă. Toate MAN Lion's Intercity LE sunt disponibile opțional cu uși glisante-batante electrice cu două canape și uși batante spre exterior din sistemul tehnologic modular MAN.
Management inteligent al energiei cu sistem automat start-stop
Lionʼs Intercity LE 12 | Lionʼs Intercity LE 13 | Lionʼs Intercity LE 14 | |
---|---|---|---|
Lungime/lățime/înălțime (mm) | 12,.449/2,550/3,213-3,469 | 13,149/2.550/3,213-3,469 | 14,435/2,550/3,213-3,469 |
Contopite față/spate/ampatament (mm) | 2,849/3,300/6,300 | 2,849/3,300/7,000 | 2,849/3,116/7,000 + 1.470 |
Cercul de rotire (mm) | 22,980 (22,160 with 275/70 R22.5) | 24,880 (23,960 with 275/70 R22.5) | 24,360 (23,760 with 275/70 R22.5) |
Locuri/camera picioare/total | 51/47/98 | 55/52/107 | 63/58/121 |
Max. permanent. greutate | 19.5 t | 19.5 t | 26t |
Motor | MAN 1556 LOH cu șase cillindri în linie, cu injecție common rail și turbocompresor din T2/2023 cu 48 V Efficient Hybrid mild hybrid (40 Wh ultracaps + 12 kW E-motor, 220 Nm) cu sistem automat start-stop | ||
Standard de emisii | Euro 6 | ||
Putere în kW (HP) | 206/243/265 (280/320/360) at 1,800 rpm | 243/265 (320/360) at 1,800 rpm | |
Cuplu (Nm) | 1,200/1,400/1,600 at 900–1,600 rpm | 1,400/1,600 at 900–1,600 rpm | |
Cutii de viteze | 6-speed automatic transmission ZF Ecolife 2 | ||
Sisteme de siguranță | Standard: ABS/ASR, BA, ESP, TPM, sistem de stingere a incendiilor motor SA: ACC, LGS, asistență la viraj, centuri de siguranță în trei puncte, faruri LED | ||
Începe producția | Q1/2022 (Efficient Hybrid: Q1/2023 cu variante City 32/33C, pentru toate modelele) |
Lansare 1 versiune intercity, Lansare 2 versiune oraș, Lansare 3 ambele versiuni cu 14 m
SOP | Autobuz | Aplicație | Lungime |
---|---|---|---|
01/2022 | LE 12 | Interurban | 12.44 m |
LE 13 | Interurban | 13.14 m | |
01/2023 | LE 12 | Oraș | 12.44 m |
LE 13 | Oraș | 13.14 m | |
01/2024 | LE 14 | Oraș & Interurban | 14.46 m |